ABAX BG
ЗА КОМПАНИЯТА
- АБАКС ЕООД работи на българския пазар от 2008 г. Фирмата стартира своите пакетни програми с основна дестинация Прага, а по-късно допълва с Виена и Рим.
- През 2009 г., окрилени от успешното налагане на АБАКС като водещ туроператор по програмите в които работи, компанията започва широка кампания в туристическия бранш. Само за няколко месеца изгражда мрежа от над 150 агенти, които продават програмите на АБАКС.
- В средата на 2010 г., АБАКС ООД бива частично закупена от Травел Медиа АД, а в края на 2010 г. инвестиционното дружество става 100% собственик на туроператора.
- Тази смяна на собственост дава финансова стабилност и позволява на фирмата да обогати портфолиото си от екскурзии в най-популярните и търсени европейски столици, по-големите градове в Европа и почивки в Гърция и Италия.
ПРОДУКТИ
Основните продукти в които АБАКС се фокусира са:
- Културно-познавателни маршрути;
- Уикенд програми;
- Почивки.
БИЗНЕС МОДЕЛ
- АБАКС е туроператор wholesaler.
- АБАКС не работи пряко с крайни клиенти, а само с туристически агенти и туроператори.
- Така компанията дава сигурност и спокойствие на нейните партньори, че следващия път клиентите отново ще се върнат при тях.
- Този модел им позволява да правят високи обеми на продажби и съответно да постигат по-добри цени от конкуренти.
- Този модел се практикува само от АБАКС в България.
МИСИЯ
- АБАКС съществува, за да подпомага туристическите агенции и туроператорите да предлагат висококачествини и ценово ефективни оферти на своите клиенти. Контактите им с водещи доставчици и обемите им дават възможност да бъдат винаги с най-добрата оферта.
Източници на съдържание: abax.bg